info@stichtingsvk.nl Direct inloggen
Samen
sterker

Wie zijn wij

Stichting SVK is formeel opgericht in 2017. Het is het resultaat van een serieus samenwerkingsverband van een aantal gedreven ondernemers met elk een eigen (huis)volmacht- en bemiddelingsbedrijf.

De focus van SVK is gericht op tijdig anticiperen op marktontwikkelingen waardoor we op duidelijk onderscheidende wijze een grotere toegevoegde waarde kunnen bieden aan onze klanten.

De markt om ons heen verandert in rap tempo. De ondernemers achter Stichting SVK laten zich niet frustreren door dit feit. Zij hebben gekozen voor een formele bundeling van krachten waardoor zowel visie als financieĢˆle middelen gedeeld kunnen worden. Het resultaat is daardoor groter dan de som der delen.

Voor zowel de ondernemer als de medewerkers van de deelnemende kantoren versterkt dit perspectief het vertrouwen in een financieel gezonde onderneming. We twijfelen niet aan onze meerwaarde en stralen het succes van de eigen onderneming graag uit naar onze klanten.

De deelnemende volmachtkantoren zijn:

Van Steensel Assuradeuren B.V.
Pr. Pieter Christiaanstraat 61
3066 TB Rotterdam